همسة العمار
سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 739156590
همسة العمار
سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 739156590
همسة العمار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ميت مرجا المنزلة المنصورة

الرئيسيةظكةة ةأحدث الصورالتسجيلدخول

سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ندى
مشرف عام
ندى

انثى
المساهمات : 786
المزاج : حلو اوى طول ما الاهلى بيكسب

سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Empty
مُساهمةموضوع: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالأحد يناير 09, 2011 7:46 pm

يريت كل واحد يقول ايه اكتر اكله بيحبها بس بصراحه ويريت كلو يشارك
ويريت يقول هو بيعرف يعمل اكله ايه سواء ولد او بنت

وانا اول واحده
انا بحب البشاميل الى بعملها جدا

انا مستنيا ردودكو
????
زائر

سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Empty
مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالأحد يناير 09, 2011 8:55 pm

انا بحب موووووووووووت المحشى الكرنب تماااااااااام
والفراخ يخرابى عليها
واكيد مش بعرف اعمل اى حاااااااجة خاااااااالص غير الشاى اللى مبشربوش
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالإثنين يناير 10, 2011 2:50 pm

والله كل اكل ربنا كويس ما فيش اعتراض على نعمة ربنا
ندى
مشرف عام
ندى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 8:16 pm

ونعم بالله ايوه كل الاكل حلو بس اكيد فى اكله بتفضلها على الباقى
انا الحمد لله بعرف اعمل كل حاجه
كل واحد يقول هو بيحب ايه وانا ان شاء الله هعزمه عليها ولازم يا عمرو تقول اكتر اكله بتحبها ايه
ندى
مشرف عام
ندى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 8:18 pm

كده محمد الشوربجى ضمن عزومه جمده فراخ مشويه على الفحم وحبه محشى هياكل صوبعو وراهم ادينى الاوكى لو موافق يا محمد
وعقبال الباقى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالأربعاء يناير 12, 2011 8:42 pm

خلاص يا جماعه انا معاكم فى الاكله دى ولو فيه اى حاجه انا مش هقول لا ههههههه
ندى
مشرف عام
ندى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالخميس يناير 13, 2011 10:57 am

اوكى يعنى انت دايس فى اى حاجه يا عمرو

remas
نائب المدير العام
نائب المدير العام
remas

انثى
المساهمات : 424

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالخميس يناير 13, 2011 11:40 am

ههههههههههههه
يلا ادبستي يا ندى هتعزمى المنتدى كلة بقي
انا بحب الباشمل والكشرى وكمان البورى احلى اكل
انا بعرف اعمل الكشرى انما الباشمل يعني مش اوى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالخميس يناير 13, 2011 12:27 pm

ندى كتب:
كده محمد الشوربجى ضمن عزومه جمده فراخ مشويه على الفحم وحبه محشى هياكل صوبعو وراهم ادينى الاوكى لو موافق يا محمد
وعقبال الباقى

هو فى حد عاااااااااااااااااقل يرفض عزومة زى دىىىىىىىىىىىى
اكيددااااااااااااااااايس
ندى
مشرف عام
ندى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالجمعة يناير 14, 2011 3:09 pm

ولا يهمكو انتو على عينى يا اجمل ناس
بس ادعولى اقدر اعملكو كل الى انتو عاوزينه بس سورى مش هعرف اعمل اى اكله من البحر
عشان مبحبش اى حاجه من البحر زى السمك بكل انواعه والجمبرى وما شابه ذالك
اتفقنا
بس لازم تجيبو معاكو ادمين وبقيت الاعضاء الاهلاويه فقط اوكى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالجمعة يناير 14, 2011 7:28 pm

الادمن مش فاضى والله انا هاكله وهاكل لنفسى ايه رأيك
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالجمعة يناير 14, 2011 8:14 pm

وانا روحت فين انتو نسيتونى ولا ايه
انا صاحب العزومة خلاص انا زعلت
ندى
مشرف عام
ندى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالجمعة يناير 14, 2011 9:17 pm

كده برده ده احنا منقدرش على زعل محمد ده هو الكل فى الكل ولا ايه
انا موفقا يا عمرو شكلك بتموت فى الاكل زى عنيك ولا ايه
انا موفقا على اى حاجه تقلوها ده انتو الكل فى الكل
صلحوبقى محمد عشان لو حد فيكو مجاش انا هلغى العزومه
ايه رئيكو بقا
صلحو عشان مش عايزه حد يزعل خالص
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالجمعة يناير 21, 2011 1:41 pm

احنا مرنا ما نخاصم محمد ده هو اخويا وبعدين احنا عاوزين بس نشوفكم
كويسين وبصحه جيده
HicToR
نائب المدير العام
نائب المدير العام
HicToR

ذكر
المساهمات : 140
المزاج : كويس جدااااااا

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالثلاثاء مايو 03, 2011 5:55 pm

محشي العنب بالمجانص و الصواريخ وانا اراهن محدش كلوا
قاهر الحب
إداري
قاهر الحب

ذكر
المساهمات : 2262
المزاج : كويس جدا

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالجمعة مايو 06, 2011 1:26 pm

انا بحب سندوتشات كبدة وسندوتشات سجؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤ
قاهر الحب
إداري
قاهر الحب

ذكر
المساهمات : 2262
المزاج : كويس جدا

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالجمعة مايو 06, 2011 1:28 pm

انا بقي بعرف اعمل كل المشروبات شاي حلبه كركرية يانسون سحلب بن كاكاو كوفي ماكس
ندى
مشرف عام
ندى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 7:49 pm

C4
تيتو
عضو نشيط
عضو نشيط
تيتو

المساهمات : 54

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه    سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه                                 Emptyالثلاثاء يونيو 28, 2011 10:29 am

خلاص ناكل حمام

سجل دخولك باحلى اكله بتحبها ويريت تقول بتعرف تعمل اكل ايه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه
»  سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه
» سجل دخولك معانا بالصلاه ع سيدنا محمد عليه افضل الصلاه والسلام
» ماذا تقول؟؟؟؟؟؟؟
» عايز تقول ايه للى فى بالك ؟؟؟؟